logo bez tłalogo bez tłalogo bez tłalogo bez tła
  • O nas
  • Oferta
      • dot
        Obsługa informatyczna
        Helpdesk, administracja serwerami, zarządzanie siecią
      • dot
        Rozwój infrastruktury IT
        Budowa, modernizacja i rozwój infrastruktury
      • dot
        Outsourcing IT
        Outsourcing usług IT oraz outsourcing specjalistów IT
      • dot
        Doradztwo IT
        Wsparcie w zakresie innowacji i rozwoju infrastruktury IT
      • dot
        Cloud Computing
        Usługi w chmurze dla biznesu
      • dot
        Audyty IT
        Opracowujemy politykę bezpieczeństwa
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
✕
firma informatyczna

Jak dobrze wybrać firmę informatyczną

Wybór firmy informatycznej to kluczowa kwestia dla sprawnego działania i bezpieczeństwa firmy. Jeżeli porównując otrzymane oferty, kierujesz się przede wszystkim ceną, przeczytaj ten tekst. Doradzimy Ci, na co zwrócić uwagę, by dokonać właściwego wyboru.
 
wybór firmy informatycznej
Szukaj podobnych

Przede wszystkim szukaj firmy informatycznej, która obsługuje podobne podmioty. Ten pozornie mało znaczący szczegół może zaważyć na komforcie współpracy.

Firma IT bez doświadczenia w obsłudze dużych przedsiębiorstw może mieć trudności z wdrożeniem odpowiednich procedur. Prędzej czy później boleśnie dadzą o sobie znać również braki kadrowe i sprzętowe, gdy np. zorganizujesz konferencję w innym mieście i będziesz potrzebować obsługi technicznej. Jeżeli podlegasz pod podmiot zagraniczny – dowiedz się, czy pracownicy Twojego dostawcy mają odpowiednie kompetencje językowe.

Sprawdź czasy reakcji

Wydłużanie czasów reakcji to najprostszy sposób na obniżenie ceny.

Może się to wydawać niegroźne, ale w przypadku awarii komputera, na którym znajdują się kluczowe dane, niesie poważne konsekwencje dla firmy. Niesprawny komputer księgowej, lub osoby, która wysyła ofertę na przetarg może skomplikować działanie firmy, mimo, że na co dzień stanowiska te nie są kluczowe, a przerwa w ich pracy nie jest traktowana w umowie jako awaria krytyczna. Z tego względu warto współpracować z elastycznym partnerem, który sprawnie wesprze Cię w takich sytuacjach.

Wysoka jakość usług to podstawa

Jak się upewnić, że firma informatyczna faktycznie świadczy usługi na satysfakcjonującym poziomie? 
Dowiedz się, jak firma informatyczna komunikuje się z klientem, czy wykorzystuje system zarządzania zgłoszeniami, czy możesz na bieżąco śledzić postęp realizacji zgłoszeń, czy jesteś informowany o statusie zgłoszenia.

Dobra komunikacja pozwoli Twoim pracownikom efektywnie zarządzać czasem pracy, nawet podczas awarii. Pamiętaj, że firmy informatyczne ukierunkowane na wysoką jakość usług stale badają satysfakcję klienta i szybko reagują na wszelkie wskazówki!

Zadbaj o bezpieczeństwo

Oczekuj więcej niż backupy.

Firmy informatyczne zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo systemów informatycznych swoich klientów – stosują rozmaite zabezpieczenia, tworzą backupy, przeprowadzają audyty, równocześnie nieraz zapominając o najbardziej prozaicznych kwestiach. Bardzo istotnym elementem ochrony danych jest prawidłowa identyfikacja serwisantów (ubrania firmowe, identyfikatory). Musisz mieć pewność, że do firmy nie wejdzie nikt z zewnątrz.

Współpracuj z solidnym partnerem

Ważne, żeby firma informatyczna była partnerem w biznesie, a nie wyłącznie wykonawcą poleceń.
Jeżeli będziesz sam podejmować wszystkie decyzje związane z zarządzaniem i rozwojem infrastruktury informatycznej, pojawi się ryzyko błędu wynikającego z braku dostatecznej wiedzy, doświadczenia oraz znajomości nowoczesnych i najbardziej wydajnych rozwiązań.

Zapytaj, czy firma informatyczna ma wyspecjalizowanych partnerów, którzy wspierają bardziej zaawansowane działania.

Nadążaj za konkurencją

Na koniec zastanów się, czy potrzebujesz firmy informatycznej, która będzie po prostu sprawnie obsługiwać zgłoszenia pracowników, czy stawiasz na kompleksowy rozwój swojej infrastruktury informatycznej.

Musisz zdać sobie sprawę, że pracując na przestarzałych systemach tracisz na konkurencyjności wskutek większej liczby awarii, przestojów, braku szybkiego dostępu do danych i słabej obsługi klienta.


Related posts

5 marca 2021

Trendy bezpieczeństwa


Read more
16 marca 2020

Case study


Read more
11 marca 2020

Zawirusowanie komputera


Read more
18 lutego 2020

Telepraca


Read more
22 stycznia 2020

Internet rzeczy


Read more
6 sierpnia 2019

Systemy UEBA


Read more

Masz pytania?


Jak dobrze wybrać firmę informatyczną

OFERTA

  • Obsługa informatyczna firm
  • Outsourcing IT dla firm
  • Cyberbezpieczeństwo i ochrona zasobów
  • Cloud computing- usługi w chmurze
  • Doradztwo IT
  • Rozwój infrastruktury IT

Zadzwoń 61 668 27 49


linia

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Blog firmowy
  • Kariera - dołącz do nas
  • O nas - poznaj nas
  • Polityka prywatności

Znajdź nas!


linia

KONTAKT

ul. Krzemowa 1, YouNick Technology Park
Złotniki, 62-002 Suchy Las
tel. 61 668 27 49, tel. kom. 737 395 903
sekretariat@itcompany.pl
Godziny pracy biura: 8:30 - 16:30

Znajdź nas!

Helpdesk

Prosimy pobrać poniższe oprogramowanie, które umożliwi nam nawiązanie połączenia z Państwa komputerem i szybkie rozwiązanie problemów.

Usługa zdalnej pomocy technicznej jest dostępna wyłącznie dla klientów IT Company.

Jesteś zainteresowany usługą? Skontaktuj się z nami!

Pobierz program

© 2022 IT Company sp. z o. o. All Rights Reserved.