
Obsługa informatyczna firm
Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. Świadczymy wsparcie IT na terenie całego kraju.
W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.
Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.

Helpdesk IT
Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres usług
- pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
- serwis stacji roboczych
- pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
- relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
- dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
- konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
- instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
- zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
- bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
- diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
- przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu - instalacja oprogramowania użytkowego
- diagnostyka urządzeń peryferyjnych
- wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
- konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
- szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. Świadczymy wsparcie IT na terenie całego kraju.
W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.
Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.

Helpdesk
Helpdesk jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres usług
- pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
- serwis stacji roboczych
- pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
- relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
- dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
- konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
- instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
- zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
- bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
- diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
- przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu - instalacja oprogramowania użytkowego
- diagnostyka urządzeń peryferyjnych
- wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
- konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
- szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
Gwarantujemy
- krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
- sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
- wysoką dostępność usług
- wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
- raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń
Gwarantujemy
- krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
- sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
- wysoką dostępność usług
- wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
- raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń
Schemat współpracy


Administracja serwerami
Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT.
Zakres usług
- administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
- administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów oraz urządzeń mass storage
- stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
- stały nadzór nad wydajnością systemów
- aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych
- zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
- zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
- zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
- zarządzanie GPO
- administracja bazami danych (MS SQL, MySQL, PostgreSQL)
- monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
- konfiguracja usług
- optymalizacja wydajności systemów
- zabezpieczenie serwerów
- migracja serwerów
- wirtualizacja serwerów (Hyper-V, VMWare, XenServer)
- monitorowanie stanu zasilania
- monitorowanie stanu urządzeń UPS
- konfiguracja i zarządzanie backupami
- zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
- administrowanie systemami pocztowymi (Exchange, Postfix)

Administracja
Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT.
Zakres usług
- administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
- administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów oraz urządzeń mass storage
- stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
- stały nadzór nad wydajnością systemów
- aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych
- zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
- zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
- zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
- zarządzanie GPO
- administracja bazami danych (MS SQL, MySQL, PostgreSQL)
- monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
- konfiguracja usług
- optymalizacja wydajności systemów
- zabezpieczenie serwerów
- migracja serwerów
- wirtualizacja serwerów (Hyper-V, VMWare, XenServer)
- monitorowanie stanu zasilania
- monitorowanie stanu urządzeń UPS
- konfiguracja i zarządzanie backupami
- zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
- administrowanie systemami pocztowymi (Exchange, Postfix)
Zarządzanie siecią komputerową
- projektowanie, wdrażanie i utrzymanie sieci LAN/WAN
- projektowanie sieci bezprzewodowych
- opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji
- dobór, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych
- nieprzerwany monitoring sieci pod kątem potencjalnych usterek
- planowanie rozbudowy i modernizacji sieci na podstawie statystyk ruchu sieciowego
- zapewnienie wysokiej dostępności (HA)
- konfiguracja firewall, routerów i swithy
- konfiguracja usług DHCP i DNS
- konfiguracja tuneli i dostępów VPN
- diagnoza awarii sieci
- definiowanie użytkowników i nadawanie im praw
- utrzymywanie systemu sieciowego w stanie sprawności
Schemat współpracy


Zarządzanie sieciami komputerowymi
Zakres usług
- projektowanie, wdrażanie i utrzymanie sieci LAN/WAN
- projektowanie sieci bezprzewodowych
- opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji
- dobór, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych
- nieprzerwany monitoring sieci pod kątem potencjalnych usterek
- planowanie rozbudowy i modernizacji sieci na podstawie statystyk ruchu sieciowego
- zapewnienie wysokiej dostępności (HA)
- konfiguracja firewall, routerów i swithy
- konfiguracja usług DHCP i DNS
- konfiguracja tuneli i dostępów VPN
- diagnoza awarii sieci
- definiowanie użytkowników i nadawanie im praw
- utrzymywanie systemu sieciowego w stanie sprawności

Maciej Pokrzywiński
tel. 501 039 194
zapytania@itcompany.pl