Obsługa informatyczna firm

Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. Świadczymy wsparcie IT na terenie całego kraju.

W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.

Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.

Helpdesk IT


Helpdesk IT jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.


Zakres usług

  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
    odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej

Oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. Świadczymy wsparcie IT na terenie całego kraju.

W ramach obsługi informatycznej zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.

Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.

Helpdesk


Helpdesk jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.


Zakres usług

  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta i jego
    odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej


Gwarantujemy


  • krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
  • sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
  • wysoką dostępność usług
  • wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
  • raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń

Gwarantujemy


  • krótki czas reakcji (zgodnie z umową SLA)
  • sprawną realizację zgłoszeń: pomoc zdalna i z dojazdem w zależności od potrzeb
  • wysoką dostępność usług
  • wygodny system obsługi zgłoszeń, bez konieczności logowania
  • raportowanie: dostęp do ewidencji wszystkich zgłoszeń

Schemat współpracy

Administracja serwerami


Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT.


Zakres usług

  • administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
  • administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów oraz urządzeń mass storage
  • stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
  • stały nadzór nad wydajnością systemów
  • aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych
  • zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
  • zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
  • zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
  • zarządzanie GPO
  • administracja bazami danych (MS SQL, MySQL, PostgreSQL)
  • monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
  • konfiguracja usług
  • optymalizacja wydajności systemów
  • zabezpieczenie serwerów
  • migracja serwerów
  • wirtualizacja serwerów (Hyper-V, VMWare, XenServer)
  • monitorowanie stanu zasilania
  • monitorowanie stanu urządzeń UPS
  • konfiguracja i zarządzanie backupami
  • zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
  • administrowanie systemami pocztowymi (Exchange, Postfix)

Administracja


Naszym celem jest zapewnienie klientom ciągłości pracy i stabilności systemów informatycznych dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT.


Zakres usług

  • administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
  • administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów oraz urządzeń mass storage
  • stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
  • stały nadzór nad wydajnością systemów
  • aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych
  • zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
  • zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików
  • zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
  • zarządzanie GPO
  • administracja bazami danych (MS SQL, MySQL, PostgreSQL)
  • monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
  • konfiguracja usług
  • optymalizacja wydajności systemów
  • zabezpieczenie serwerów
  • migracja serwerów
  • wirtualizacja serwerów (Hyper-V, VMWare, XenServer)
  • monitorowanie stanu zasilania
  • monitorowanie stanu urządzeń UPS
  • konfiguracja i zarządzanie backupami
  • zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi
  • administrowanie systemami pocztowymi (Exchange, Postfix)
 

Zarządzanie siecią komputerową


  • projektowanie, wdrażanie i utrzymanie sieci LAN/WAN
  • projektowanie sieci bezprzewodowych
  • opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji
  • dobór, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych
  • nieprzerwany monitoring sieci pod kątem potencjalnych usterek
  • planowanie rozbudowy i modernizacji sieci na podstawie statystyk ruchu sieciowego

  • zapewnienie wysokiej dostępności (HA)
  • konfiguracja firewall, routerów i swithy
  • konfiguracja usług DHCP i DNS
  • konfiguracja tuneli i dostępów VPN
  • diagnoza awarii sieci
  • definiowanie użytkowników i nadawanie im praw
  • utrzymywanie systemu sieciowego w stanie sprawności
 

Schemat współpracy

Zarządzanie sieciami komputerowymi


Zakres usług

  • projektowanie, wdrażanie i utrzymanie sieci LAN/WAN
  • projektowanie sieci bezprzewodowych
  • opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji
  • dobór, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych
  • nieprzerwany monitoring sieci pod kątem potencjalnych usterek
  • planowanie rozbudowy i modernizacji sieci na podstawie statystyk ruchu sieciowego
  • zapewnienie wysokiej dostępności (HA)
  • konfiguracja firewall, routerów i swithy
  • konfiguracja usług DHCP i DNS
  • konfiguracja tuneli i dostępów VPN
  • diagnoza awarii sieci
  • definiowanie użytkowników i nadawanie im praw
  • utrzymywanie systemu sieciowego w stanie sprawności

Skontaktuj się z nami!

Maciej Pokrzywiński

tel. 501 039 194
zapytania@itcompany.pl