Obsługa informatyczna firm

Obsługa informatyczna polega na wsparciu w zarządzaniu i utrzymaniu systemów informatycznych. Ma ona na celu utrzymanie infrastruktury IT w firmie, na jak najwyższym poziomie. Obsługa IT stanowi fundament w prawidłowym funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Zapewnia także optymalizacje procesów oraz zachowanie ciągłości pracy firmy, co jest kluczowe z perspektywy biznesu.

Zakres obsługi informatycznej jest szeroki i uzależniony od potrzeb konkretnego Klienta. Obsługa informatyczna firm obejmuje: wsparcie techniczne - helpdesk IT oraz administracja serwerami, a także zarządzanie siecią.

Obsługa informatyczna w IT Company

W IT Company zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT. Rozwijamy infrastrukturę informatyczną zgodnie z potrzebami firmy naszego Klienta. Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych Klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację projektów, a także gwarantują doskonały kontakt z Klientem. IT Company to przede wszystkim profesjonalna obsługa informatyczna!
 

Obsługa informatyczna firm - zakres usług:

W ramach obsługi IT oferujemy usługę Helpdesk IT oraz Administrację Serwerami

 
 

Helpdesk IT - zakres usług

  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta
    oraz jego odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
  • konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • Wygodny system ochrony zgłoszeń – Belisama

Administracja serwerami - zakres usług

  • administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
  • administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów oraz urządzeń mass storage
  • administrowanie systemami pocztowymi (Exchange, Postfix)
  • administracja bazami danych (MS SQL, MySQL, PostgreSQL)
  • stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
  • stały nadzór nad wydajnością systemów
  • zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
  • zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików, zarządzanie GPO
  • zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
  • monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
  • aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych
  • konfiguracja usług
  • optymalizacja wydajności systemów
  • zabezpieczenie serwerów
  • migracja serwerów
  • wirtualizacja serwerów (Hyper-V, VMWare, XenServer)
  • monitorowanie stanu zasilania
  • monitorowanie stanu urządzeń UPS
  • konfiguracja i zarządzanie backupami
  • zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi

Helpdesk IT - zakres usług

  • pomoc zdalna lub z dojazdem – w zależności od potrzeb
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
  • relokacje sprzętu IT firm, biur i działów
  • dobór, instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
  • konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
  • bieżąca obsługa, instalacja i naprawa systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, Linux, Chrome OS)
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • przekazywanie sprzętu do serwisu producenta
    oraz jego odbiór, procesowanie naprawy/wymiany sprzętu
  • zarządzanie licencjami i weryfikacja legalności oprogramowania
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych i poczty elektronicznej
  • konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
  • wsparcie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, monitory, skanery, projektory)
  • Wygodny system ochrony zgłoszeń – Belisama

Administracja serwerami - zakres usług

  • administracja systemami Microsoft Windows oraz Linux
  • administracja serwerami i utrzymanie ciągłości pracy serwerów oraz urządzeń mass storage
  • administrowanie systemami pocztowymi (Exchange, Postfix)
  • administracja bazami danych (MS SQL, MySQL, PostgreSQL)
  • stały monitoring i optymalizacja zagrożeń w celu unikania awarii i przestojów w pracy firmy
  • stały nadzór nad wydajnością systemów
  • zapewnienie sprawności podstawowych usług systemowych
  • zarządzanie usługami katalogowymi Active Directory, serwerami plików, zarządzanie GPO
  • zarządzanie kontami użytkowników, tworzenie grup i reguł w Active Directory
  • monitoring ciągłości działania aplikacji i usług
  • aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych
  • konfiguracja usług
  • optymalizacja wydajności systemów
  • zabezpieczenie serwerów
  • migracja serwerów
  • wirtualizacja serwerów (Hyper-V, VMWare, XenServer)
  • monitorowanie stanu zasilania
  • monitorowanie stanu urządzeń UPS
  • konfiguracja i zarządzanie backupami
  • zarządzanie hipervisorami i maszynami wirtualnymi


Zapewniamy ciągłość pracy, bezpieczeństwo danych, sprawną obsługę komputerów i serwerów

 
 

Skontaktuj się z naszym działem handlowym i poproś o ofertę!

Kontakt możliwy także pod adresem mailowym: oferty@itcompany.pl
 
Wybierz z listy usługę i napisz do nas!

    Jestem zainteresowany/a usługą:

     

    Sprawdź nasze pozostałe usługi